رویدادها آرشیو خبر ها
اگر من در یووه مانده بودم ایبرا از یوونتوس نرفته بود

اگر من در یووه مانده بودم ایبرا از یوونتوس نرفته بود

لوچانو موجی مدیر اسبق باشگاه یوونتوس در گفت و گو با RadioReporter ایتالیا به صحبت درباره ی بازی بزرگ یوونتوس و رئال مادرید پرداخت. او در مورد این بازی گفت:

"به یوونتوس خوشبین هستم، تیم آنچلوتی در عین حال که زیاد گل می زند گلهای زیادی هم دریافت می کند. اگر یوونتوس سریع و چابک باشد می توانند نتیجه ی خوبی را بدست آورد."

موجی سپس به صحبت درباره ی آینده ی پوگبا پرداخت: رایولا کار خود را انجام می دهد؛ انتقال بازیکنی به یک تیم و کسب درآمد بیشتر. بعد به بازیکن بستگی دارد که در آن تیم راضی باشد یا نه. اگر ما در یووه مانده بودیم ایبرا از یوونتوس نرفته بود و معتقدم که یوونتوس پوگبا را از دست نخواهد داد و او بیانکونری خواهد ماند."

موجی در بخش دیگری از صحبت هایش به آنتونیو کونته پرداخت که در بخشی از کتابش از موجی انتقاد کرده بود که سال 2004 شایستگی خداحافظی بهتری را از یوونتوس داشت: "با احترام به کونته، من با انتقال او به عنوان کمک مربی به سیه نا او را وادار به مربی گری کردم. بازیکنان نم یدانند چه زمانی باید فوتبال را کنار بگذارند، من این را قبول ندارم که بازیکنان برجسته ی تیم حتی زمانی که مسن میشوند درآمد های کلان کسب کنند.
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: